niedziela, 29 maja 2016

Wiosennie

Ola i Adaś :)

20 komentarzy:

  1. Bardzo ładne ujęcie pary, wyraźnie widać ich uczucia, ale tło trochę takie rozmazane... Chyba, że to zabieg celowy :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zabieg celowy. Tło rozmazane, bo wartość przysłony ustawiona została przeze mnie na mniejszą. :)

      Usuń
  2. Ladny ten bokeh ci wychodzi . Ja to uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam pojęcia, że fotografujesz. :)
    Zdjęcie świetne, sprawia wrażenie trójwymiaru. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo to bardzo świeże zajęcie. ;)

      Usuń
    2. Jak byłam w szkole średniej, to chciałam fotografować. Miałam marzenie o lustrzance, które nigdy się nie spełniło i pasja w sumie sama umarła. :)

      Usuń
  4. Podobają nam się zdjęcia ewidentnym pierwszym planem :) Bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy ona jest do Ciebie podobna? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Adam to mój brat bliźniak - jesteśmy obecnie bardzo podobni. Z Olą nie jestem więc spokrewniona. Jednak ponoć często pary dobierają się na zasadzie podobieństw. Znam wiele, które wyglądają jak rodzeństwo. Sama mam jedno ślubne zdjęcie, na którym dostrzegam podobieństeo miedzy mną a moim mężem. Jesli Ola jest podobna do Adama (a moja mama twierdzi, że tak), to jest też podobna do mnie. :D

      Usuń
    2. Więc jest.
      Pytałam, bo ja mam trochę jakby problem z dostrzeganiem podobieństw, więc wolałam się upewnić, że nie tylko ja je widzę ;)

      Usuń
  6. Świetne zdjęcie :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie! Strasznie się zmieniłaś, nie poznałabym Cię! :-)
    P.S: Cieszę się, że wszystko się ułożyło tak jak chciałaś, u mnie też zaszło dużo zmian, przeprowadziłam się i zmieniłam pracę. W tym roku będę miała obronę. :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej :) odpowiadając na Twój komentarz na moim blogu: używałam aparatu Canon 6D, obiektywu 85 mm 1.8 i światła dziennego :)

    OdpowiedzUsuń