środa, 17 sierpnia 2016

Góry

"Doznaję gór – objawienia planety na ziemi."





15 komentarzy:

  1. Ja będę doznawać juz za trzy dni:). Jako córka górala obowiązkowo uwielbiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne zdjęcia! :)
    Najbardziej mi się spodobało to drugie w kolejności:).

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ długo nie byłam w górach! To przynajmniej sobie popatrzę ;) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. piękni ludzie i śliczne widoki, cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale piękne zdjęcia! :) Jak widzę takie zdjęcia, to jeszcze bardziej żałuję, że nigdy nie byłam w górach... :)

    OdpowiedzUsuń
  6. doznawać ciągle na okrągło...pięknie

    OdpowiedzUsuń
  7. ostatnie zdjęcie jest przeurocze i przepiękne!/Karolina


    OdpowiedzUsuń
  8. Ehhh góryyy. Wszyscy w góry xD Góry są cudowne, a zdjęcia ahh... magia! Zazdroszczę wypadu strasznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zdjęcia! Mam nadzieję, że będzie ich więcej. :-)

    OdpowiedzUsuń